
Verzending & Levering
De standaard verzendkosten zijn €3,95 voor bestellingen onder de €75,- Bestellingen van €75,- of meer worden gratis verzonden.
Ook is het mogelijk om, op afspraak, je bestelling af te halen.
Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact op via info@toudehuys.nl Graag ontvang ik foto’s van de schade aan het product of de verpakking en het verzendlabel zodat ik je direct kan helpen.
Voorradige artikelen
Is je product op voorraad dan verstuur ik je bestelling binnen 1-2 werkdagen naar je op.
Per e-mail ontvang je van een track & trace-code zodra je bestelling naar je verzonden is.
Levertijd ‘Creëer je sieraad’
Heb je een sieraad besteld uit de categorie ‘Creëer je sieraad’ dan word je sieraad speciaal voor jou gemaakt in het atelier van Qoss. Afhankelijk van de drukte in het atelier kan het tot 3 weken duren voordat je bestelling bij jou thuis wordt geleverd.
Per e-mail ontvang je van een track & trace-code zodra je bestelling naar je verzonden is.
Deellevering
Is je bestelling (deels) niet op voorraad? Ik wacht dan tot je bestelling compleet is voordat ik deze verstuur.
Wil je een deel alvast ontvangen? Dat kan! Stuur een mail naar info@toudehuys.nl Houd er rekening mee dat er voor een deellevering extra verzendkosten van €7,95 worden gerekend.
Betaling
Je kunt bij ’t Oude Huys online betalen via iDEAL. Ook kun je er voor kiezen om met Klarna te betalen nadat je het product van ons hebt ontvangen. Tevens is het mogelijk om met een VVV-Cadeaukaart te betalen.
’t Oude Huys werkt samen met betaalpartner Mollie waardoor het kan zijn dat je deze naam terugvindt op je rekeningafschrift.
Ja, ’t Oude Huys accepteert de VVV-Cadeaukaart als betaalmiddel.
Nadat ik het product retour heb ontvangen, stort ik het door jou betaalde bedrag (exclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk terug op je rekening. Het aankoopbedrag stort ik uiterlijk binnen 14 dagen na je retourmelding (én ontvangst van de goederen) terug op dezelfde wijze als waarop je betaald hebt.
Retourneren
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact op via info@toudehuys.nl. Graag foto’s van de schade aan het product of de verpakking en het verzendlabel meesturen zodat ik je direct kan helpen.
Het bestelde product wil ik graag retourneren
Retourneren kan natuurlijk ook binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur een mail naar info@toudehuys.nl voor de retourinstructies. Zodra ik het geretourneerde product heb ontvangen zal ik het aankoopbedrag (exclusief eventuele verzendkosten) naar je overmaken op dezelfde manier als je betaald hebt..
In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en het product niet omruilen:
- Sieraden besteld in de categorie ‘Creëer je sieraad’. Deze sieraden zijn op jouw specifieke wensen vervaardigd, het gaat dan om op maat gemaakte producten die niet onder het retourbeleid vallen.
- Oorbellen. Wegens hygiënische redenen kunnen oorbellen niet geretourneerd worden.
- Artikelen besteld in de categorie ‘sale’
Ik heb een verkeerd product ontvangen
Heb je een product ontvangen? Heel vervelend en sorry daarvoor. Ik doe er uiteraard alles aan om dit te voorkomen en het goede product bij jou thuis te bezorgen. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, kun je het best contact opnemen via info@toudehuys.nl. Ik los dit dan graag voor je op zodat ik je blij kan maken met het juiste product.
De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor je eigen rekening. We vragen hiervoor je begrip. Pakketten die onder rembours of ongefrankeerd teruggestuurd worden naar ’t Oude Huys worden niet in behandeling genomen.
Service & Garantie
Garantie
Qoss geeft 6 maanden garantie op de zilverkleurige plating van de sieraden. Deze plating kan na verloop van tijd wat slijten door gebruik. Leer verandert in de loop van de tijd en kan door omgevingsinvloeden van kleur en structuur veranderen. Dit maakt de Qoss-collectie zo charmant en geeft elk sieraad zijn individuele, authentieke touch.
Er zijn een aantal gevallen waarin je niet zomaar een beroep op kosteloze vervanging of reparatie kunt doen:
- Natuurlijke slijtage (vaal worden) van kralen, bedeltjes, leer en metaal.
- Vlekken veroorzaakt door parfum, haarlak, bodylotion, zweet e.d.
- Beschadiging door stoten of water.
- Een sieraad dat door jezelf of derden is gerepareerd.
- Extreme aantasting van de oppervlakte door huidzuren.
Qoss werkt met natuurlijke materialen, wat kan leiden tot het verlies van de originele kleur.
Bewaar je garantiebewijs goed!
Reparatie
Is je sieraad kapot of ben je er ontevreden over? Neem dan contact op met Qoss zij kunnen je sieraad vaak repareren of aanpassen.
Stuur een bericht naar klantenservice@qoss.nl en stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kunnen ze overleggen wat ze kunnen doen om het op te lossen.
Bewaar je garantiebewijs goed!
Let op: Retourneren is geheel op eigen risico. ’t Oude Huys en Qoss zijn hierdoor niet aansprakelijk voor een zoekgeraakte retourzending. Wij raden aan je retour met track & trace te verzenden, zodat je kan zien wanneer hij bij Qoss aangekomen is.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@toudehuys.nl . ’t Oude Huys neemt elke klacht serieus en doet er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Ik streef ernaar om je binnen 24 uur te antwoorden.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Je bent blij met je nieuwe QOSS sieraden en wilt dit graag zo houden. Wil je weten hoe jij je QOSS optimaal kan verzorgen, zodat deze op haar mooist blijft?
ZILVERKLEURIGE DELEN
Natuurlijk draag jij je QOSS met veel plezier. Maar door aanraking met de huid kunnen de zilverkleurige delen van je sieraden geel of zwart uitslaan. Regelmatig poetsen met een zilverpoetsdoekje maakt dat ze weer fris en helder van kleur.
VLEKKEN OP HET LEER
Het kan natuurlijk voorkomen dat er een vlek in het leer ontstaat. Hoe vervelend ook, gelukkig zijn er een paar eenvoudige oplossingen voor de meest voorkomende vlekken. We hebben ze hier voor je verzameld.
Vet
Strooi talkpoeder op de vlek, vier uur laten intrekken en wegborstelen.
Regenspetters
Wrijf het leer tegen elkaar, of gebruik een zachte borstel of zeem.
Andere vlekken
Ga vlekken te lijf met verdunde babyshampoo of een sopje van groene zeep. Maak het leer niet te nat en laat het rustig in de lucht drogen.
NATUURLIJKE MATERIALEN
Qoss verwerkt in haar producten leer en andere authentieke materialen. Dit kan leiden tot het verlies van de originele kleur. Echter geeft dit onze producten een unieke en vintage uitstraling.
De producten die door QOSS worden gemaakt, zijn uniek, handgemaakt en geproduceerd in kleine oplage. Probeer schuring tegen kleding te vermijden.